Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΕ ΗΛΙΑ ΕΝΑΣ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΦΕΥΓΕΙ

ο κ. Δεσύλλας "φλερτάριζε" από την πρώτη στιγμη τον Συνδυασμό του υποψήφιου Περιφερειάρχη Ηλία Μπεριάτου. Χθες, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας της Ζακύνθου ΕΡΜΗΣ , ο κ. Δεσύλλας δημιοποίησε την προθεσή του να στηρίξει τον Ηλία. Το αν αυτό θα εκφραστεί και με την συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο δεν έχει διευκρινηστεί αν και θεωρείται βέβαιο

O Παν. Σκληρός έφυγε από υποψήφιος του Ηλία Μπεριάτου


Προς τον γραμματέα του Ε.Σ. του ΠΑΣΟΚ

Μιχάλη Καρχιμάκη

Κοιν: Πρόεδρο Πασοκ,

Τομέα περ/κής οργάνωσης, Τομέα εσωτερικών, μέλη Π.Ε.Ιονίων νήσων

Αγαπητοί σύντροφοι,

Επειδή έχω γίνει δέκτης του ΄΄προβληματισμού΄΄ σας αναφορικά με τον ορισμό μου σαν αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας και επειδή ΄΄κατανόησα και κατανοώ΄΄ και την διαδικασία των επιλογών για περιφερειάρχες και αντιπεριφερειάρχες αλλά και πράγματα πέραν της επιφάνειας σαν .. παλιός στο κίνημα που έχω υπομείνει πολλά- όχι όμως άλλο τώρα-, σας παρακαλώ όπως δεχθείτε την αποδέσμευσή μου από αυτή την υποψηφιότητα προς διευκόλυνση σας και ικανοποίηση των όσων ΄΄προβληματίζονται΄΄ και πιέζουν.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όποιον ορίσετε καθώς και στον συνδυασμό του κ. Μπεριάτου.

Μετά από αυτό και επειδή εκ μέρους μου δεν υπάρχουν άλλες πλέον ηθικές ανοχές παρά μόνο συνέπεια και αγωνιστικότητα όπως πάντα, ανιδιοτέλεια, εντιμότητα, αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια, θα παρακαλούσα να δεχθείτε και την παραίτησή μου από γραμματέας της Περιφερειακής επιτροπής Ιονίων νήσων. Οι ΝΕΕΑ μπορούν πλέον να κάνουν πολύ καλά την δουλειά που απαιτείται.

Σας παρακαλώ να κατανοήσετε ότι οι αποφάσεις μου είναι οριστικές.

Παναγιώτης Σκληρός

Λευκάδα, 27/9/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου